src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Invaders...

"They're coming in from the sea
they've come the enemy
beneath the blazing sun
the battle has to be won
Invaders ... Pillaging
Invaders ... Looting"


Vem har beställt detta höstrusk vädret som vi har idag?
Inte var det jag i alla fall, hur som haver var det en bra dag igår med med mys inne och vi passade på att bada vilket i sig är en underbar sak att göra så här på hösten.

I badet satt Kevin och gjorde tårta av vattnet (han hade en sandkake form med sig) och hällde då vatten i den och sa det skulle bli en tårta.
Han sa varje grej han hade i, inga konstiga grejor så där, mjöl, smör, mjölk osv...
Men sen kom det... boll... nej, då var jag tvungen att fråga!
"Men boll kan man väl inte ha i och äta?"
"Men pappa då, den är ju mjuk!"

Jag visste att jag inte skulle frågat, att jag inte tänkte på det liksom!!
Dagen idag om vädret håller i sig blir nog lika lugn som i går skulle jag tro, han har sagt att han vill bygga bilbanan (nu igen), det tar ju lite tid och sen tar den lite plats men den ska byggas så klart.
Vet ni förövrigt hur grymt kul det är att åka bilbana?

Nä, humör och energi är äntligen hemma och där med tillbaka hos mig och det känns skönt!
Finns det nått mer att säga?

Planerar in lite roliga "utöver" det "vanliga" inlägg, får se när tiden finns också så klart, håll ögonen öppna för snart kommer en tävling på bloggen igen, spännande va??

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack käraste herr grimgoth =)



och nu sitter jag å fånler lite åt er badkarskonversation =)

2010-10-07 @ 09:22:23
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Fred

Fan va najs vägg! Funderar på att kakla en tetrisvägg i studiotoan... Vore ball!

Tack för en skön blogg.

Peace/Fred

2010-10-07 @ 11:28:10
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: Den Lekande Människan

Cool bild! Har själv bara ett Space Invaders grytunderlägg.

Å så gör dottern Space Invaders-figurer av pärlor.

2010-10-08 @ 00:43:10
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn