src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Känner Du Igen Henne?

 

Bilderna är tagna sommaren 2007, innan Stefani Germanotta blev känd världen över i och med sin första hitlåt "Just dance".
Innan hitmakerskan släppte sitt första album, innan hon prydde tidningsomslag, fick miljontals fans världen över att dansa loss till hennes musik och innan hon turnérat jorden runt jobbade hon deltid som en burleskdansös i New York medan hon försökte ta sig in i musikbranschen.
Vid sin sida på bilderna står hennes burleskkollega Lady Starlight.
 
     

 

 
   

Så vem är det jag talar om då?
Jo, ingen mindre än Lady Gaga!!

Varför skulle hon förstöra sig själv så och jag vill säga "Det var bättre förr".
Såg ni föresten att hennes kollega har ett Slayer linne på sig?

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tycker hos passar bättre i mörkt hår och utan sitt skumma krimskrams till accessoarer och smink och smycken...

2010-10-14 @ 19:13:13
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Clementina

Bättre förr....menar du allvar? Hon är lite för mager idag kan jag tycka men dessa bilder.....kändes väldigt B tycker jag. Menar hon allvar med det posandet i vita jättepums....hmmm. Känns förort.

Jag tycker hon är cool idag. Vem ser ut som hon, ingen? Det gillar jag, hon kör sin grej.

2010-10-14 @ 22:40:25
Postat av: Grimgoth

Clementina:

Klart jag menar allvar?!

Vita pumps och förort kanske, men vad 80-tal och retro, sånt gillar du ju?



Är hon verkligen så cool?

"hennes grej" är det många som gjort... hon är en smart PR maskin och det ska hon ha credit för dock.

2010-10-15 @ 08:19:35
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Clementina

Jag gillar 80-tal och retro men dessa känns långt från det. De har inte lyckats få till det.

B B B...white trash och foto och poser a la ABF-kurs lektion 3. Sista bilden är direkt skämmig. Nog inget hon är stolt över idag.

Hur många tror du skulle höja ögonbrynen/minnas henne om hon körde denna typ av foto/posande idag i kombination med hennes musik? Inte många.



Ja, hon är cool idag, kör sin egen grej och bygger en slags myt kring sig själv. Kläderna hon har nu är ju hur roliga som helst. Det festligaste som hänt sedan Madonna började sticka ut för 100 år sedan. Tycker verkligen inte det är många som gjort just hennes grej, jag tycker hon är väldigt egen. Föemodligen är hon smart också ja.

2010-10-15 @ 08:54:52
Postat av: Grimgoth

Clementina:

Ja,ja...

Klart inte många kanske skulle lägga märke till henne om hon körde typ såna här kort med vad det innebär, det är det man har skivbolag och manager till.



Madonna är rolig det hålelr jag med om men tyvärr tycker jag bara att Lady Gaga bara är och förblir en kvinnlig kopia av Marlyn Manson, och hur rolig är han på en skala?



Dock är dom som sagt bägge smarta!



2010-10-15 @ 08:59:07
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Mary Raven

Cool info!

2010-10-15 @ 09:50:17
URL: http://maryraven.blogg.se/
Postat av: Clementina

Nja, det håller jag inte riktigt med om att hon är, Mansonkopia. Jag tycker dock han, MM, är småunderhålllande på sitt sätt, han sticker ju ut. Hans musik är jag ganska ointresserad av. Lady Gagas musik gillar jag desto mer + henns videos som är bra med, de jag har sett,

2010-10-15 @ 12:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn