src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Planet Of The Penguins...

 

Vill börja med att tacka för alla kommentarerna ang. tävlingen, nu vet man vad man kan köra på och inte typ, gäller att testa sig fram.

Sen vill jag följa upp med att säga att jag har en överaskning åt er läsare, en sak som inte körts på länge, denna kommer också följas upp av en annan inte så återkommande grej, hoppas det uppskattas.
Kolla in senare i dag och i framtiden med så klart, eller som dom skulle sagt på tv: - "Stay tuned!"

Så i går var jag trött nästan hela dagen, detta bevisades av att jag somna i soffan, vart sen väckt av Kevin mitt i natten som undrade vad jag gjorde där, gick då in och la mig i sängen.
Idag är det höstrusk väder så vi får se vad man kan hitta på, han ville ut och cyckla med mig, kan har nått att göra med att jag laga min punka i går som bara stått?

Energin är som vanligt lagom i min kropp skulle jag tro faktiskt, det känns okej helt enkelt.
Konstiga drömmar har jag haft lite också samt att vissa saker och händelser är lite återkommande igen, fattar inte att jag inte kan "släppa" vissa saker.
Det löser sig nog det med så klart antar  jag.

Så nu får vi börja denna Tisdag tycker jag allt.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: emmelist

haha jag är lite 80 över mig :p

2010-10-19 @ 11:26:31
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: ladydoordie

sv: Tack! :) hahah Hos Kissie så klart ;D haha



Ha en skön tisdag! Ska också försöka komma igång med dagen här, bär snart av till körskolan så kanske bäst att klä på sig! haha

2010-10-19 @ 11:33:00
URL: http://ladydoordie.wordpress.com
Postat av: ROCKABETTY

Hoppas på att du återväcker Coverama!



sv: Yes indeed!

2010-10-19 @ 14:08:00
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Postat av: Mary Raven

Spännande! Jag vet ju vilken kategori jag hoppas får återuppståndelse - Chicks in metal! ;-D

2010-10-19 @ 18:41:08
URL: http://maryraven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn