src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Rock Me 'Till I Die...

 

Då undrar ni säkert vad som hänt för mig i helgen så här på Måndagen?
Fredagen var lugn och jag var hemma och bara slöa, kände ändå inte för att hitta på nått speciellt så det var perfekt.
Lördagen drog jag till en vän och vi skulle ha lite filmkväll, men i stället för det så dök en polare upp där och vi hamnade på krogen, vi gick först till O´learys där jag kollade hockeyn och fick se Djurgården ta hem en match, det var skönt och stämningen var hög där, kanske berodde det på att IFK Norrköping tidigare på dagen klättrat upp till Allsvenskan igen?
Kanske man kan gå på en match här hemma och se när Djurgården slår dom stackarna, vore kul, var länge sedan man var på fotboll.

Hur som helst så gick vi sedan vidare och hamnade på Harrys, där träffa jag lite sköna folk och samtala lite så klart, det var rätt lugn och bra kväll måste jag säga.
Kände mig lite malplacerad där dock när man gick omkring i Dissection tröjan bland folket där, men vem bryr sig?
Inte jag i alla fall.

Söndagen var bara ligga och dega hemma, kolla film och annat som man gör på Söndagar?
Det räckte i alla fall för mig, nu är måndagen här igen och där med Kevin också.

Ja, det var väl allt för denna gång skulle jag tro!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn