src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Shivers...

"Then I saw you
Something new inside of me
But what's this shakin'
You made me shiver
"
 


Välkommen till denna underbara Fredag, tänkte börja med att berätta om min konstiga natt.
Som vanligt somna jag framför TV´n, dock började det nästan direkt tror jag.
Det jag talar om är mina drömmar eller vad man nu kallar det, kännde mig otrygg och lite rädd.
Kände som en närvaro i rummet, ungefär vi mina cd-ställ, som någon skulle smyga på mig liksom, kände hur jag sakta spände mina muskler i väntan på attacken.
Men den kom inte... slappna av lite och då plötsligt kom närvaron igen och denna gång var den precis vid min sida och jag såg i mitt huvud hur den skulle sätta sig på min mage.

Kände tyngden medan jag reagerade och sträckte upp händer och fötter för att avvärja det hela, det var även då jag vakna till lite smått.
Kunde inte direkt somna om så jag gick upp en sväng och hämta lite vatten då jag var törstig, bytte kanal på tv´n då det var nått polis program på den.

Men ändå gick det inte att somna så jag gav upp och satte mig upp i mörkret och kolla på tv i stället, kolla runt lite på nätet och annat på laptopen, vi snackar nu alltså att klockan var runt 4-5 kanske.
Vart efter la jag mig ner igen och till slut somnade jag om till mycket mer trevligare drömmar.

Måste varit som så att jag hörde polis programmet och var inspirerad av det liksom, annars vet i fan.
Otäckt men jag överlevde!

Fredags känslan är på topp i kroppen, och jag sjunger med till musiken och diggar samt är laddad.
Kalla öl ska jag dricka ikväll samt lite annat, mer om det i kväll på bloggen.

På återseende...

Och så ni vet:
Jag är ute efter sex!
Ibland t.om sju och åtta.
En gång var jag ute efter tio men då var jag jättetrött dagen efter!

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Fred

Fet hoj!

Hoppas att ölen smakar, det e' nåt speciellt med starköl INNE i munnen ;)

2010-10-29 @ 15:05:46
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: Mary Raven

Ha så treligt ikväll!

2010-10-29 @ 16:43:50
URL: http://maryraven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn