src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Signs...

"She lowered right into the gate
One moment is coming, to turn away
"
 

Igår kände jag mig fruktansvärt låg och bara låg som i en koma mest hela dagen, även om det hände lite positiva saker runt mig så kunde jag inte riktigt ta till mig dom till 100% som jag brukar, även om dom så klart uppskattas.
Hur som helst vet jag troligen anledningen till det hela och det blir bra inom kort eller bättre i alla fall.

Denna vecka skulle jag också varit barnledig som vanligt, men det slipper jag nu ett par dagar då Kevin kommer vara lite extra hos mig i några dagar, det känns lite skönt och bra så klart.
Som vanligt kanske han lyckas aktivera mig lite??

Helgen som ligger framför mig funderar jag på att aktivera mig lite med, dock vet jag inte med vad men sånt löser sig nog, och nästa helg är det ju Helloween party som man hoppas kunna gå på med så klart.

Hur som helst så har jag en del ideér kring lite roliga inlägg här på bloggen, lite ut över det vanliga.
Vi får se när jag kan tänkas kunna sätta mig ner och köra det med...
Men roligt det blir det mina kära läsare...

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn