src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Zkeleton Keyz To The Dead...

"Crusting the gate of power desire
You wanna heist you was so blind
What prepared me in stood sow avouches
More are feed close your eyes
"
 

Då var Fredagen här och vad fort det har gått, inte sant??
Men skönt är väl det på ett sätt kan man tycka, äntligen lite helg då man kanske kan hitta på dom där sakerna som man sett fram i mot och framför allt få lite vila.

Så klart kommer jag också njuta av det hela men ändå ska jag ta mig lite tid till bloggen, har som sagt lite planerat för er där ute, den vet jag inte som vanligt om eller när det blir av.
Inspirationen finns men vart tar tiden vägen?

Sen känns det lite som att luften gått ur mig på andra plan, igen, vet inte varför och hur det hela tiden kommer till denna "onda cirkel", det enda man kan tänka är "att det var väl inte menat så där?".
Men än är inte spelet över så klart, men känslan och tecken på vägen visar sina tecken och kanske även sitt tydliga språk?

Jag vill som vanligt ha facit och nyckeln så jag kan fuska mig fram och se in i framtiden, ta alla dessa genvägar och blir det fel så vill jag ha möjligheten att gå tillbaka i livets labyrint för att kanske komma rätt den gången.
Äh, nu ska jag kanske inte tråka ut er allt för mycket.
Det är ju ganska bra ändå, trotts min lilla insikt eller vad vi nu ska kalla den.

Nu kände jag att jag både tappat tråden och målat in mig i ett hörn, typiskt.
Längtar nu till Fredagsmyset och tanken av när Kevin kryper upp i knät med orden "Pappa, jag vill gosa."

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, det är det absolut! :D

2010-10-08 @ 10:40:51
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Fred

Den nyckeln är nog något som alla skulle vilja tafsa på! men seriöst, hur ball vore det? Gött me' dom små överraskningarna... Dom håller en alert!

Blog on brotha'!

2010-10-08 @ 11:09:45
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: Mary Raven

Det enda man kan göra är att försöka ta språnget ibland och kanske riskera det säkra för att komma ur cirkeln. Vet hur det känns då jag också har gått och går igenom något likande (tidigare byte av band, letar nytt jobb m.m)



Sv: Där sa du något! Fan vad coolt det hade varit med linser! :-D

2010-10-08 @ 11:26:23
URL: http://maryraven.blogg.se/
Postat av: Michalw

Sv: Nja, i mina ögon är det en bra serie. Sett den i perioder sen jag var liten. Att den har pensionärsstämpel struntar jag i :)

2010-10-08 @ 11:53:21
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Emmelist

tack ;D hoppas du höll tummarna riktigt hårt för det kändes inte som om att det gick så bra.. :/ får veta till veckan!



hoppas du har en toppendag!?

2010-10-08 @ 12:08:44
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn