src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

TV-Serier I Höstmörkret...

 

Så här till hösten och dess mörkare tider är det perfekt att låta den lysas upp av TV´s sken, och vad ska man se då undrar du?

Hold your horses god damn it som dom sa i vilda västen, här kommer "Grimgoth´s Tv-series guide"!


Big Bang Theory

Är redan igång med säsong 4 och sänt tre avsnitt, 24 september 2010 gick det första av stapeln.
En given vinnare.


Spartacus: Blood And Sand

TV6 kommer att börja sända första säsongen med premiär den 15 Oktober.
För den som vill nörda extra rekomenderas också "Spartacus: Gods of the Arena" som kommer vara en prequel till serien. Den har en beräknad premiär Januari 2011. 

 

Cougar Town

Säsong två är redan igång och hunnit med hela tre avsnitt, avsnitt fyra kommer sändas 13 Oktober.


How I Met Your Mother
 
Här snackar vi också lite av en klassiker och en serie som redan börjat sändas, avsnitt fyra kommer den 11 Oktober. (Idag).
Säsong 6 är det som gäller så klart, vem vill se repriser??


V

Helt klart en ny favorit som jag följt slaviskt, säsong ett då alltså.
Nu är det dags för säsong två att dra i gång med start November 2010, Tisdagar 9:00 pm ET kommer den sändas i Amerika, det extra coola är att självaste Jane Badler ska dyka upp som gästskådis.
Ni vet hon som spelade Diana i orginal serien?
Samma gammla roll handlar det om och hon ska också då vara Annas mamma.
Se serien om ni inte hänger med här ;)

Coolt hur som helst!!

Vill ni också följa dessa serier som jag nu snackat om rekomenderar jag att ni streamar dom så klart, efter som datumen osv. gäller i Amerika.

Men klart jag kan hjälpa er att söka
Och ja man kan bo i Sverige och ändå se dessa Amerikanska serier, samma dag som dom sänds där.

Så nu önskar jag er lycka till och hade det så trevligt i erat nördande, det ska jag ha!! 

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Låter som bra söndag du :)

2010-10-11 @ 18:20:11
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: anake

Åh jag gillar verkligen Big Bang Theory ;)

2010-10-11 @ 18:48:33
Postat av: Cicci

Jag älskar "How I met your mother"! Så jäkla klockrent rolig serie. Följer den nya säsongen och nu i somras i väntan på den nya säsongen laddade jag ner de gamla säsongerna för att kolla en gång till för skojs skull. =)

2010-10-12 @ 08:34:40
URL: http://frusenskog.bloggplatsen.se
Postat av: Den Lekande Människan

Mmmm... Diana... :)

Coolt med din TV-serie-guide!

2010-10-13 @ 14:33:38
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn