src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Where Death Will Increase...

 

Då var jag tillbaka efter att gett er lite extra i form av en återupplivad "Chicks Of Metal" följt av en "Coverama Suprise" och vad positiva kommentarer bägge drog, ni är helt otroliga måste jag säga mina kära läsare.
Det är sånna här tillfällen man förstår varför man har en blogg. Tack!

Idag är det lite bitande kyla ute men ändå lite skönt tycker jag, och vart är den där snön som vi vart lovade då?
Ingenstans alls, ser ju fram i mot att få åka lite pulka och bygga snögubbar och annat skoj, men det får tydligen vänta.

Kevin sa igår också att han ville ha en musik skiva och frågade om han kunde få någon av mina, för den han hade hemma hos sin mamma var tydligen borta.
Då sa jag att jag ska köpa en åt han vart efter, funderar på Iron Maiden faktiskt, tror det blir en lagom start.
Kanske någon av följande: Iron Maiden, Killers eller Number Of The Beast.. det borde väl bli en bra start?
Hur som helst så sa jag även lite på skoj att han skulle få alla skivor och annat när jag dör.
Som svar fick jag: -"Meen, åhh, det tar ju jätte lååång tid ju".
Så nu får man väl titta extra noga över axeln... Skämt och sido, det var lite skoj att höra.

Vi har förövrigt har vi haft det mys så klart, sen öva vi på att skriva hans namn igår med.
Och det gick jätte bra måste jag säga, första gången vi gjort sånt på allvar.
 Här kan ni själva se hur bra det gick, och tro det eller ej men det är jag som skrev den övre lite snabbt så han hade nått och kolla på, resten har han skrivit.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: michalw

Maiden är nog en bra början ja :)



sv: Beror ju på om man är stor i maten eller inte. Jag har ju verkligen gått in för att minska mina portioner. Numera blir jag mätt på kanske lite mer än hälften av vad jag åt förut. Sen beror det som sagt på vad man har till. Men jag håller med dig, om man tänker på hur jag åt förut.

2010-10-21 @ 17:19:31
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: anake

Himmel vad roliga kommentarer Kevin har =D och duktig att skriva är han

2010-10-21 @ 17:26:31
Postat av: Grimgoth

Anake:

Jao, man vet aldrig vad han ska säga ;)

Och bättre var han idag.. stolt är jag nu iaf.

2010-10-21 @ 17:29:10
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Iron maiden låter bra. Skulle nog rekomendera dance of death till en början, eller number of the beast.

2010-10-21 @ 17:30:27
Postat av: Grimgoth

Anonym:

Killers & Iron Maiden samt Number Of The Beast ligger nog närmast, ska det börjas ska det göras från början ;)

2010-10-21 @ 17:34:57
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn