src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Written In Water...

 

Igår så hjälpte jag och Kevin till med att flytta lite grejor med farsan så vi kom hem runt fyra tiden igår, och då var det bara att slänga i sig lite mat för att sedan bara slappa och ta det lugnt.
Man var lite sliten efter kan jag ju avslöja, men allt gick ganska bra ändå så klart.

Idag regnar det och är grått och mulet så det blir nog att vara hemma och försöka mysa så gott det går, kanske vi ska kolla lite film och sånna grejor typ.

Annars är allt som det bör vara här hemma och med mig samt oss så klart, vi har det bra och mår bra.

Kan också tipsa om att ni bör/kan kolla in här på bloggen vid 16:00 på Måndag för då kommer jag släppa en total guide om hur man använder blogg.se nya tjänst tidsinställda inlägg!

Nä, nu är det nog dags at tta tag i dagen som vi har framför oss känner jag.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

haha... jag har scenskräck uta helvete...så tror inte jag skulle våga spela inför ngn. sorry!

2010-10-24 @ 14:17:34
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn