src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Coverama Suprise...(III)...

Ännu en gång kanske jag lyckas överaska er där ute med en "Coverama"?
Drog upp den ur rockärmen precis som ett ess vid ett pokerspel och här är den nu!!

Det blir 20 heta omslag som ska avhandlas denna gång i rasande fart, så spänn fast säkerhetsbältet för nu åker vi!

(Kör ingen ranking om ni trodde det utan tar som dom är helt enkelt)
(Alla bilder är klickbara för lite större format)

"I've seen enough it's killing me
It's time to go it's time to breathe
"

 

 Accept - Blood Of The Nations
En blodig hand som visar peace mot en röd bakgrund, snyggt helt enkelt

 Aeon - Path Of Fire
Svårt att säga vad allt är men mitten får mig att tänka på Deicide eller Omen filmerna, bra!

 All Ends - A Road To Depression
Här gillar jag nog mer gruppen än omslaget om jag ska vara ärlig.

 Balfor - Barbaric Blood
Död och förstörelse har jag alltid varit svag för.

 Blind Guardian - At The Edge Of Time
Gillar helheten och färgerna här väldigt mycket.

 Bret Michaels - Custom Built
Inte bara en flickfavorit utan även min, härliga ögon också.

 Crucifyre - Infernal Earthly Divine
En djävul(?) och helvete(?), det kan inte gå fel!

 Death Angel - Relentless Retribution
Muterade gätter/vargar och släng på lite snygga färger, jag säger det funkar!

 Demiurg - Slakthus Gamleby
Ett slott mitt ute i ingenstans och känslan som jag får blir bra i kroppen.

 Disturbed - Asylum
Denna bild anspelar på albumtiteln tycker jag, me like!

 Godhate - Equal In The Eyes Of Death
En korp på en naken tjej, ja va fan, varför inte?

 Hellyeah - Stampede
Skenande bufflar är inget att leka med, precis som bandet i fråga.

 Insidious Disease - Shadowcast
Serie/mass mördar freak som jag är, är det självskrivet att jag gillar detta.

 Interment - Into The Crypts Of Blasphemy
Titeln ihop med bilden får mig att förstå vad det hela handlar om.

 Iron Maiden - The Final Frontier
Den annars så snygga och coola Eddie har här blivit våldtagen av en Alien, ett plus för färgvalet dock.

 Krokus - Hoodoo
Min första tanke är "Come and knock on my door".

 Malevolent Creation - Invidious Dominion
Som sagt så är jag svag för demoner och helvete.

Methods Of Mayhem - A Public Disservice Announcement
Gillar ansiktsutrycket faktiskt, undrar om det är någon i gruppen?

 Sathanas - La Hora De Lucifer
Denna skulle jag vilja ha som tavla.

 Vince Neil - Tattoos & Tequila
Det är klart, ser du ut så där och bjuder så tackar jag väl inte nej?!

Hoppas du gillade denna och om du kommenterar duktigt så blir jag glad.

Vilken/Vilka var din favorit denna gång?

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Marcus

sv: Detsamma! :D



Rock N Roll!

2010-09-12 @ 11:00:35
URL: http://tokigamasen.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

ja sit ja fatar inte att ja missat det. men d va så pinsamt så ja tänker inte kolla mer på det ^^

2010-09-12 @ 14:29:18
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: anake

Gillar dessa omslag: Blind Guardian,Krokus och Disturbed. De är vackra, kusliga och djävulska ;)

2010-09-12 @ 15:06:56
Postat av: noname

kommer absolut fortsätta följa din blogg, dock inte via bloglovin då jag inte använder det :)

allt bra?

2010-09-12 @ 18:14:46
URL: http://selfreliance.blogg.se/
Postat av: Frixxie

Dom snyggaste var helt enkelt

Accept,hellyeah och vince neil!

2010-09-12 @ 20:02:22
URL: http://fredriksvensson.blogg.se/
Postat av: Morwen

Snygg blogg! Du har lite mer skills än mig i design så att säga... :D

2010-09-12 @ 20:08:03
URL: http://screamwithme.blogg.se/
Postat av: Cicci

sv: Tack så mycket! Jag har mina ljusa stunder! =)

2010-09-13 @ 07:04:52
URL: http://frusenskog.bloggplatsen.se
Postat av: Mary Raven

Kul inlägg! Mina favoritomslag av dem är nog Disturbed - Asylum, Aeon - Path Of Fire, Death Angel - Relentless Retribution och Accept - Blood Of The Nations.



sv: Tyckte eran musik lät bra! Synd att ni inte fick tillfälle att utveckla den vidare. Lyssnade flera gånger och gillar stämmningen. Har du lagt upp texterna någonstans?



Har pratat med tjejerna och vi väljer nog att avstå från den sista. Hoppas det är ok!



2010-09-13 @ 09:53:29
URL: http://maryraven.blogg.se/
Postat av: Clementina

Jag tycker bäst om:

All Ends - A Road To Depression

2010-09-13 @ 12:52:17
Postat av: SANIBO

alltid lika nice!



sv: thanks man ;)

2010-09-13 @ 14:08:43
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Sazzy & Trixie

Åh, svårt att välja! ;O



Najjs inlägg btw!

2010-09-13 @ 18:11:47
URL: http://rokkdollyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn