src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Desire In Violent Overture...

"Dance like marionettes"
 

Så vad har hänt sedan sist?
Tror vi börjar med gårdagen, jag var här hemma och gick som på nålar tills Immortal videon skulle släppas.
När den väl kom vart jag inte heller besviken den var underbar, och ju mer jag tänker på det så är den nog inspelad i samma miljö och berg som "Blashyrkh (Mighty Ravendark)" eller så är det bara slående likheter, att det är en vacker miljö i bergen i Norge råder det inget tvivel om.

Resten av kvällen segades vidare med lite öl och musik, men uttråkningen var ändå där och störde, kolla lite på fotbollen utan ljud och minns jag inte fel så vann vi?
Känns bra iaf och vid detta läget kände jag att nått måste göras så jag tog telefonen och ringde en gammal polare som jag yrade med länge så klart, sen vart det Enemy At The Gate som gick på tv.

Nä idag skulle jag vilja åka till Linköping och härja men det blir det inte pga pengabrist, i stället ska jag gå och köpa snus, lök samt några öl sen blir det en kunglig middag här hemma i all sin enkelhet.
Resten av dagen får vi se hur den läggs upp, men musik på hög volym lockar.

Så mycket mer spännande blir det nog inte, men det kanske ändrar sig, känner mig lite impulsiv idag.
Jaha, snussuget växer i kroppen i takt med hungern så det blir väl och handla.

 

Snart får jag hålla dig i handen för att sedan stoppa dig under läppen och låta din underbara smak spridas i munnen för att känna hur nikotinet pumpas ut i blodet och sprida dess välbekanta lugn.
Förälskelsen är total och jag känner mig ännu en gång så där nykär, jag älskar dig åh underbara General.
Du är bäst och vet hur du ska göra mig lycklig!!
(Börja inte använda niktion, nikotin skadar dig och din hälsa allvarligt)

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: ROCKAHOLIC

sv; hahha ja! taggar inte kylan men det är ändå lite mysigt med vintern! tack! =)

2010-09-04 @ 13:26:01
URL: http://rockaholiic.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag kollade också på den matchen igår, tydligen. :D

2010-09-04 @ 14:43:54
URL: http://rockgrodan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn