src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Det Vill Jag Va...

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

 

Då var Måndagen här och en ny start på en ny vecka med den, underbart tycker jag.
Söndagen var mycket verksam, vi var mest inne och mös för att mot kvällskvisten skulle jag få ett ryck, jag fick nog.
Ni vet ketchup effekten?
Jag tog tag i min dator problem!
Jag lyckades, allt är räddat och jag är nu hemma på ett "annat/nyare system", satan så nöjd jag är, parallelt med det så fixade och donade jag med annat så nu är jag ännu mer nöjd med mig själv.
Dunkar mig på axeln och säger, bra jobbat... bra jobbat. (Ja det är ju ingen annan som gör det).

Känns som det kommer vara rätt tomt som vanligt här hemma efter Kevin, men jag har en nog ändå en del grejor att göra samt att se fram i mot, håll i er men jag vill redan ha helg.
Why? För nu ska det hända lite skoj saker... men mer om det ju längre veckan går ;)

Idag ska jag nog handla är planen, måste fylla på matförrådet, impulshandlar som vanligt skulle jag tro med en liten grund så klart, orka bry sig.

Känns mycket skönt att ha tillbaka min favoriter i Explorer också så klart, nu kan man äntligen surfa som en normal människa.

Ja, jag är jäkla nöjd med mig själv nu.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Mary Raven

Cool! Vad blev det för ny dator/nytt system? :-)

2010-09-27 @ 09:40:13
URL: http://maryraven.blogg.se/
Postat av: Mary Raven

Ok! Alltid nice med nyinstallerat, när man man väl är klar med alla program, inställningar och utseende. Själv har jag C: på en egen partition och all data på andra partitioner eller hårddiskar.

2010-09-27 @ 09:56:22
URL: http://maryraven.blogg.se/
Postat av: Art By Tina

Frågan är väl snarare hur jag ser ut om jag INTE använder allt haha=)

2010-09-27 @ 09:58:36
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

härligt att du är nöjd med dig själv vännen =)

kram!

2010-09-27 @ 10:42:49
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Last Exit

Sv. Jo jag vet... Har varit rörigt på sistone och knappt haft värken tid eller lust att gnälla på bloggen ;)



Lutar mot att de kommer numera bli en mer inriktad blogg på min grafiska projekt... men oxå allmänt gnäll ;)



Peace Bro!

//D

2010-09-27 @ 10:58:31
URL: http://lastexittonowhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn