src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Grimgoth´s Vem Där? Tävling - Resultatet...

 

Först vill jag tacka dom som deltog och det var faktiskt många som var med och tävlade och ALLA var jätteduktiga!

Tror att jag räknade till att det var hela 12 Deltagande denna gång, och även om en del av dom visste med sig att dom kanske inte skulle ha alla rätt så ställde dom upp!
Sånt är verkligen kul!

Nu till det mer svåra för jag skulle vilja se att alla kunde vinna, men jag tog alla dom med alla rätt (inkl. skiljefrågan).
Skrev upp deras namn och även denna gång la dom i min JD keps för att dra en vinnare!

Men innan vi avslöjar vem som vann kommer dom rätta svaren:

1.  Eddie - Edward The Head, Iron Maidens maskot.

2.  Adam "Nergal" Darski - Behemoth.

3.  Alice Cooper.

4.  Dee Snider - Twisted Sister.

5.  Gene Simmons - Kiss.

6.  Glen Benton - Deicide.

7.  Lemmy Kilmister - Motörhead.

8.  Nicke Andersson - Imperial State Electric.

9.  Abbath - Immortal.

10.  Ozzy Osbourne

Skiljefrågan:
 Grimgoth - The Man, The Myth, The Blogger.

Vinnaren! 

Stort grattis Sanibo till vinsten av en Behemoth "Historica" T-shirt, den kommer så fort som möjligt efter adress skickande och annat.

Även så klart ett stort tack till er andra som var med och tävlade, kanske det blir ni nästa gång?
För givetviss ska vi försöka anordna fler tävlingar här på bloggen!

Sist men inte minst även ett stort tack till Rockmerch som var med och sponsrade denna tävling med.


Innan jag avslutar vill jag fråga några frågor till framtida tävlingar?

1.Var denna tävling kul?
2.Skulle du vilja se en liknande tävling igen?
3.Var den för svår/lagom/för lätt?

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Heyli

1. SKITKUL!

2. ABSOLUT!

3. Den var lagomt svår, vissa var väldigt lätta medans andra var svåra, satt med fråga 9 flera flera timmar haha. Fast svårare skulle vara ännu roligare! Känner att jag lärde mig lite av denna tävling faktiskt och de va kul :) Är inte den som sitter och lär mig namn och sånt annars :p skitbra gjort av dig och grattis till sanibo! :)

2010-09-19 @ 19:14:37
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: ROCKAHOLIC

jag tycker det är skit grymt att du kör med tävlingar och sånt, fast jag har dock varit för lat för att orka ställa upp i någon så därför tycker jag du snart ska göra en till tävling så lovar jag att jag ställer upp! ;)

sv; ja det är dom verkligen! och tack, brukar bara komma på sånadär meningar lite nu å då.. :)

2010-09-19 @ 19:29:45
URL: http://rockaholiic.blogg.se/
Postat av: SANIBO

HELL YEAH BABY!!!!!!

2010-09-19 @ 19:38:39
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Sandra

En liknande tävling igen vore kul! Och jag tycker personligen den här var ganska svår :/

2010-09-19 @ 20:34:40
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: SANIBO

btw.



1. Den här tävlingen var riktigt bra.

2. Liknande tävlingar uppskattas.

3. Den här var bättre än dina andra angående svårighetsgrad. Det här var den enda tävlingen jag fick kämpa lite, vilket uppskattas.

2010-09-19 @ 20:55:46
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Dagens musikvideo

Gör som Iggy & the Stooges-saxofonisten Steve Mackay; gilla "Dagens musikvideo" på Facebook!

2010-09-20 @ 00:44:49
URL: http://tinyurl.com/3yyutty
Postat av: ILoveMandy

Haha, inte förvånad alls över vinnaren! Duktig brud!

2010-09-20 @ 10:25:15
URL: http://scars.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn