src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Heaven Nor Hell...

"Well I heard that the devil’s walking around
Saw my soul went down in the dirt
Stole it back again for every day
"

 

Humöret på topp och det bubblar så där härligt i kroppen, men ändå så finns det saker inombords som tynger ner mig lite, inga ovanliga saker utan det "vanliga" med min jobbsituation som inte existerar för tillfället även om man håller ögon och öron öppna och söker dom tjänster man hittar och känner sig intresserad av så klart.
Det är svårt att motivera sig och hålla glöden vid liv ibland måste jag säga, men det är bara att kämpa på och sträva vidare liksom, gilla läget och försöka ta sig ur det om ni förstår vad jag menar?

Hur som helst så blir det nog bra, att tänka och tro något annat funkar inte för då skulle man lika gärna ge upp direkt och lägga sig i likhögen och invänta döden.

Nä nu ska vi inte tala om såna där deprimerande saker, utan försöka ta något mer roligare!
Frågan är vad, känner att jag inte har så mycket skoj.

 På vägen till föräldramötet i går på Kevins skola tog jag denna härliga bild, och mötet var helt ok även om jag var aningen seg måste jag avslöja.
Kvällen fortsatte med att jag slappade och såg lite på tv, såg Resident Evil: Extinction och jag kom underfull med tre saker.
1. Ogillar reklamavbrott.
2. Älskar Resident Evil och Milla Jovovich.

Dagen idag då?
Låt se... det är Torsdag idag?
Då blir det nog bara att glida omkring för att invänta Fredagen och jag vill dricka öl och sedan kollar man på kontot och inser att penganivån är låg så det blir nog torrdocka i helgen.
Hatar fattigdom!

Ja va fan, lika bra att avsluta detta inlägg innan ni somnar? :D

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Sv. jag ser också fram emot Dimmu Borgir´s kommande platta Abrahadabra. Har faktiskt inte beställt den ännu, men det skall jag göra nån dag eller om det blir att plocka upp den på Media markt när den släpps.

2010-09-16 @ 11:46:09
URL: http://kreem.blogg.se/
Postat av: Mary Raven

Läcker bild! Ang. jobb så är det bara att kämpa på, till slut kommer rätt jobb. Det gäller att inte tappa glöden som du säger, kanske kan du ta upp någon extra hobby eller hoppa på någon volontärverksamhet så du träffar folk och därmed jobbkontakter?

2010-09-16 @ 14:11:19
URL: http://maryraven.blogg.se/
Postat av: Clementina

Jag har tråkigt.

2010-09-16 @ 14:52:43
Postat av: Mary Raven

Tack för feedbacken!!



Jag förstår att du har fullt upp just nu, hade inte heller någon aning om Crash. Men det jag tänkte var en hobby man träffar andra människor och bygger kontakter. Typ band, föreningar, fotografering, ja vad som helst! Kanske livebandsfotograf? Du gillar ju både musik och grafik så det kanske skulle vara något för dig? Då brukar man också kunna få fotopass och komma in gratis på spelningar.. ;-)

2010-09-16 @ 15:46:28
URL: http://maryraven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn