src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Invisile Control...

"Men women and children cry and scream in pain
Wounded by bomb splinters
Streets littered with maimed and slaughtered
In rigid pathetic heaps
"

 

Vet ni vad det är för dag i dag?
Det är den 29 September och Mikael och Mikaela har namnsdag denna dag, i bloggvärlden finns två Micke, en här och en här (som jag vet om alltså), och nu undrar ni vad allt detta här med saker och ting att göra?

Absolut ingenting men det faktum att det är snart helg gör mig mycket glad, för som ni vet ska jag ju hitta på något spännande denna helg som nu ska komma inom kort, vad har jag inte sagt men som vanligt är det bara att hänga kvar så kommer det med ut på bloggen, jag lovar! ;)

Min energi och kreativitet är på topp och jag är tillfreds inombords men ändå är det något som fattas känns det som, kan dock inte sätta fingret på det utan man bara existerar i denna sletrian som man skapat och levt i länge nog, otäckt hur vi människor är sånna vanedjur som vi faktiskt är måste jag säga.

"Break the chain", "Bryt mönstret" och "Slå dig fri" är kanske saker som ni tänker på nu?
Jag med men det är inte så lätt alla gånger som ni säkert också känner till?
Funderade lite igår också, kanske då speciellt efter en konversation som jag hade på msn?!
Hur som helst så ställer jag mig många frågor och får sällan eller aldrig några svar.
Känner mig nog otillfredsställd också långt där inne för jag vill och kan så mycket mer.

Men vem fan orkar att bry sig?
Inte jag i alla fall, tappat tron och viljan för länge sedan kanske?
Även om jag vaknar till liv och bubblar inombords så klart!!
"It´s a thin line".

Och vad vill jag få sagt med allt detta?
Att det ska bli skönt med helg för då får jag släppa taget lite och sväva fritt och bara mosa min hjärna för en tid och slippa tänka och bry mig för några dagar.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Annely

SV: Eller hur! Nästa år blir något att se fram emot! ;)



Och ja, riktigt skönt att höra Orion tala om Nergal, han om någon borde ju veta ändå tycker man ju ;)

2010-09-29 @ 13:59:13
URL: http://ereshkigal.bloggplatsen.se
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja jag såg det men har bara inte hunnit läsa så noga än =)

2010-09-29 @ 14:02:17
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Mary Raven

Sv: Ja, eller hur?? Vi har stått i valet och kvalet eftersom det ökar inbrottsrisken men det blir nog av längre fram när vi har mer pengar i bandkassan. Det som står på tur först är demon och backdrop! ;-)

2010-09-29 @ 14:24:13
URL: http://maryraven.blogg.se/
Postat av: Miranda Hårdrock

sv, Jag skriver klart och tydligt att de även spelar i Stockholm, den 17/2 på Fryshuset, så ja ;)

2010-09-29 @ 15:25:32
URL: http://aerime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn