src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Pandemic...

 

Så då har jag nyss bloggat av mig lite igen, vet inte vad det innebär för er andra men jag har gjort 3-4 inlägg som kommer inom kort så klart.
Bestämnt mig nu efter stor läsarstorm och tjat att jag kommer släppa mitt "Specialinlägg" imorgon, ja jag vet att många av er inte orkar vänta och helst vill ha det idag i stället men nu får ni alltså vänta lite.

Dagen igår var som vanligt bra för både Kevin och mig, hände egentligen inte så mycket men det var helt okej ändå, vi gick och handla lite på olika ställen för att hålla matförrådet och annat på topp.
Sen gick resten mest åt att bara vara och mysa.

Finns egentligen inte så mycket att berätta för er mina kära läsare då det inte hänt så mycket spännande som vanligt i den gråa och lite småtrista arbetslösa vardagen.
Nä innan jag tröttar ut er allt för mycket så är det bäst att avsluta.

"Specialinlägg" i morgon alltså!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är rätt skönt att göra tidsinställda inlägg ibland. Speciellt om man vet att man ska göra en massa saker.

2010-09-07 @ 13:38:52
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Art By Tina

Så glad man kan vara när man precis vaknat typ. Nu är jag gladare!

2010-09-07 @ 14:07:23
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Mary Raven

Hej, låter som en trevlig kväll med din son! Bor ni tillsammans?

2010-09-08 @ 12:06:01
URL: http://maryraven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn