src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Pole Rider...

"Don't give a damn about promise"

 

God Morgon mina kära läsare och välkomna ännu en gång till min blogg.
Kom på att mitt i allt att jag glömt att avslöja att mitt "Specialinlägg" är redo för att se dagens ljus!
Är ni redo?
Jag sa: Är ni reeeeedo?"
Ja det var lite bättre, skulle chansa och halv lova på att det kommer Tis - Tors (då har jag garderat mig bra också).
Visst ska det bli spännande, det tycker i alla fall jag, alltid lika skoj och se hur ni reagerar på mina inlägg och då kanske i synnerlighet mina "Specialinlägg" då både extra tid och nogrannhet läggs ner på dom.

I går kom som sagt Kevin hem till mig och det var en fin bouns måste jag säga och vi hade det helt okej, och nu har då också en ny vecka börjat vilket innebär tidiga kvällar och tidiga morgnar för mig, kommer nog aldrig vänja mig vid dessa omställningar som ni känner till sedan tidigare.

Veckan eller dagarna är som vanligt inte heller planerade och det känns onödigt då man kan hitta på vad man känner för och "go with the flow" som vanligt, och det är så vi gillar det.
Blir nog som vanligt att hitta på saker ute om jag känner Kevin rätt.

Jag själv då?
Jag är laddad och ser fram i mot veckan, sen är jag lite glad av olika anledningar, men jag gillar små överaskningar som får mig att le, ni vet det där "lilla extra"?

Sa jag att jag hade gjort klart mitt "Specialinlägg"?

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn