src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Tûz...

 

Idag är en toppendag och humöret är detsamma måste jag säga, sen efter möte med min jobbcoach idag som var det sista så kommer jag hem och möts av mycket trevliga mail, och det ska bli spännande vad det blir av det hela så klart.
Mer om det i framtiden i bloggen så klart.

Starta upp min Tävling igår också och en del svar har redan rammlat in, men den verkade vara lite svår kanske för er?
Men än så länge är ju inte loppet kört för er som ännu inte deltagit så klart!!
Huvudsaken tycker jag att ni har en kul tävling och att det uppskattas.

Dagen ska jag nog ägna åt att skriva en del grejor utanför bloggens gränser.
Spännande värre som är en ord kombination som jag fastnat för känns det som men det kanske inte märks?

Nä nu fastna jag i massa annat så nu har jag tappat allt jag tänkte på.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Kul med tävling - ska se om jag orkar ta tag i det senare - efter en snabb titt upptäckte jag ju att jag kunde flera av svaren=)



Tyvärr är ju Hanoi Rocks splittrade sedan två år tillbaka, såg en av deras sista spelningar på srf 08. Men Michael Monroe kör ändå - och är lika grym utan bandet, han vet hur man gör en riktig sleazerockshow med lackbyxor och lila fjäderboa=)

2010-09-14 @ 13:33:27
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Sv. Jag lägger myycket tid på ljudet då och då, kan bli hyfsat intensivt då. Jag tycker att det är kul, det är en hobby...



Jag jobbar ju med alla mina andra hobbys sedan länge (grafik, webb, foto m.m), så de bitarna får jag "nog av" på jobbet.



Musiken har ju också blivit en hobby igen, eftersom jag inte jobbar med det längre. Fast, det är kanske synd att "gnälla", få förunnat att ha jobbat med de största svenska metal banden och att jobba med sina hobbys. :)

2010-09-14 @ 13:34:26
URL: http://kreem.blogg.se/
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: men eller hur! så jäkla irriterande.



åh, ska spana in :D

2010-09-14 @ 14:02:40
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn