src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Upon The Salty Wall Of The Broody Gargoyle...

 

Då var som vanligt Måndagen här efter den där Söndagen, visst är det konstigt?
Gårdagen ängnade Kevin och jag i på Busfabriken då han vart inbjuden dit av en klasskompis som fyllde år, det var rätt trevligt att sitta där och samtala med dom som höll i festen och jag fick en del idéer och inspiration av en av dom, vi diskuterade krogar och föreningsliv kan man säga, härliga teman och idéer som sagt hade vi, sen var det mys hemma för både en trött Kevin och jag, sen hade vi som vanligt en del lustiga och roliga diskutioner då med.

Vi har nämnligen diskuterat det här med komplimanger och att tjejer gillar det (eller alla), i Fredags när jag skulle hämta Kevin så började det då han sa att han ville gå och ge en tjej han hade sett en komplimang.

Han vågade inte riktigt så vi satte oss och jag förklarade att det var bara och gå fram även om man inte alltid vågade, hälften vågat, hälften vunnet, tyvärr hade hon då försvunnit så han sa att han skulle göra det som i dag Måndag, undrar hur det gick?

Kanske lite tidigt med allt detta då han fortfarande är i "äckligt" med tjejer stadiget men ändå är det väl kanske lika bra att han lär sig hur det funkar, ge tjejer komplimanger och behandla dom med respekt, jag ska lära han allt jag kan i detta område, sen med hans charm och blåa ögon kommer nog detta bli stor succé får vi hoppas.

Men han är lite rolig och tänker och undrar en hel del, ibland får man så mycket frågor och annat så hjärnan låser ibland till den graden att man själv tappar ord och förklaringar, ja man blir minst sagt aktiverad som förälder kan jag avslöja, livet får också en annan mening tror jag.

Även om jag "rockar" loss och "härjar" på min lediga tid så växlar jag sen om för den mer seriösa pappa-rollen och bäst är nästan när man även på sin lediga tiden råkar hitta min "pappa-röst".
Svårt att förklara men dom som känner mig kanske vet vad jag menar?

Ja, nä, nog om detta nu...
Suttit och bloggat av mig ett tag nu så nu får det bli snabb paus för att fixa lite bilder för en kommande sak här på bloggen.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Sv: Näemen, tack detsamma! :D

2010-09-13 @ 14:31:50
URL: http://annorlundamenvanlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn