src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Follow Me...

 

I morse lossnade äntligen Kevins lösa tand och han har där med tappat sin första tand, i kväll kommer tandfen så klart.
Snacka om spännande!!

Så igår var en ganska bra dag och jag blir lika förvånad varje gång jag får massa mail från folk och liknande ang. min blogg, det är fan skit kul.
Så vi får se hur allt blir för nu väntar jag på massa svar.

Annars var det rätt lugnt igår med på grund av det lite dåliga vädret, och sen regnar det idag med.
Är det vår eller höst?
Ja man kan ju undra!!

Onsdag och lill-lördag är det med och det känns bra, veckan har gått skapligt fort vilket känns helt okej.
Jag är mer mig själv nu och allt om helgens synder är som bortblåsta.

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn