src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Här Får Ingen Passera...

"Halt!
Här får ingen passera
här kommer ingen förbi
Kommer aldrig över nån mera
så gå är du snäll om ditt liv är kärt
"
 

Mina kära läsare, idag är dagen efter igår och energin och hoppet är stor, dock är känslan av en evigt skön buzz i kroppen här och jag vill gärna inte förstöra denna, utan tända lågan igen och låta den brinna en dag till.
Men ni ska inte misstörsta utan jag är snart här igen för er och under tiden kan ni alltid roa er med denna låt och video.

Snart kommer det också bjudas på stora saker ska ni veta, så ni lojala och flitiga besökare kommer få eran lön.
Tack!


Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Thåström, the one and only! :-)

2011-04-17 @ 17:29:14
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: ILoveMandy

Åh, älskade pimme <3

2011-04-18 @ 07:55:14
URL: http://ilovemandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn