src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Victorius One...

"Again I see the shadows crawling in my mind
I try to run but I can't hide
This endless war inside me has torn my heart apart
My mind's vengeance will be so sweet
"

 

Igår var en seg dag, jag satt mest inne och glodde på film, även om det var fint väder ute.
Kändes okej ändå faktiskt.
Var en sväng till Donken för att testa deras nya burgare 1955 och den var helt okej, synd att dom inte hade barbecue kryddan till pommen bara.

Sen överföll mig ett ölsug och då vart det ett par kalla för att avsluta kvällen i soffan.
Helt okej!
Mitt i all tristess ringde Kevin mig för att berätta att han skulle gå och lägga sig, det fick mig att bli glad och le.
Kom fram till att jag sakna han lite, men snart är han här igen.

Idag hoppas jag på lite andra äventyr men jag har inte hoppet uppe för mycket, på så sätt blir man inte besviken.
Reservplaner och annat jobbas det redan på så klart.
Och snart är det helg också, det ska bli grejhojtans.

Nja, det var nog allt för mig denna dag skulle jag tro.

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn