src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Weep No More...

 

Värdena i min kropp börjar sakta återgå till dom normala och det känns skönt, men jag är fortfarande lite trött och seg (inte lätt att vara gammal).
Och sen fattar jag inte varför jag alltid blir så dålig på hemvägen efter en helg av massor av öl och sena nätter?
Nu när man läser den meningen så kanske man borde förstå men jag har aldrig varit eller blivit "åksjuk" och känt mig illamående eller liknande, så varför har det börjat med det nu?

Dagen igår var väldigt lugn och jag och Kevin satt mest i soffan och glodde tv och film, rätt skönt.
Sen är det skönt att han är här så han kan fylla på mina batterier ännu mer med sin sprudlande energi.
Vi kommer ta dagarna och veckan som det hela kommer, inga planer utan kör på spontaniteten.

Ska också börja rota i mitt huvud och se om jag kan komma på alla grymma planer och idéer jag hade och ska ha för bloggen, det hoppas jag blir bra.
Annars får man väl hitta på nya :)

Tack som fan mina kära läsare för alla fina kommentarer jag fått i dom senaste inläggen med.

För er som missat att jag var på Danko Jones - Nöjesfabriken - 2010-04-01 kan läsa mer om det via länken. 

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: frida

jag är med östgötte! kommer från vadstena. :)

2011-04-05 @ 13:13:09
URL: http://svajigt.blogspot.com
Postat av: Fred

Ska bli kul att se vad för diaboliskt du är på gång med! Låter jävligt otrevligt med bilsjuka... Gav min morfar en kräktupé när jag var liten men för mig växte det bort...

2011-04-05 @ 17:06:47
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn