src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Beneath The Howling Stars...

 

Helgen har varit underbar och vi har hunnit med en hel del med massa mys och ute tid så klart, jag och Kevin alltså.
Varit riktigt nice.

En tanke som varit lite återkommande är att jag känner att jag inte riktigt hinner med bloggen som jag vill, det tynger mig lite men inte så jag mår dåligt.
Det är ju sommar och jag jobbar nu, men det har jag gjort förr och då fanns ens inte "tidinställningen" som finns idag och då hann jag med.
Lustigt det där inte sant?

Måste försöka hitta någon form av rytm för jag vill att det ska vara bra flyt på uppdateringarna så klart.
Men, men... allt för er mina kära läsare.
hehe

Har ni tänkt på en sak?
Snart dags för Skogröjet!!
Vilka av er bloggare och annat löst folk ska dit??

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn