src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Bomber...


Trodde du det skulle bli Motörhead nu eller?
Då hade du liiite fel, men denna cover är grym för det.
Och efter som jag inbillar mig att det inte är någon som bryr sig om mitt Fredagstema längre så gör det väl inget heller? ;)

Ta det lugnt ute i dimman som vanligt och jag personligen kommer också ta det lugnt.
Varit oroväckande många vita helger nu, men snart smäller det igen som tur är.

Passar på och önska trevlig Fredag och avslutar med frågan:
Inom snar framtid vill ni läsare se:
Coverama elelr Chicks Of Metal?

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn