src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Coverama Suprise XIII...

Denna Torsdag firar vi med en "Coverama Suprise" tycker jag, det är ju också löningsdag!
För er som inte tidigare upplevt detta kategori kan jag berätta att den innehåller tjugo snygga omslag från våra kära artisters alster samt mina korta tankar om varför just dessa fick äran att vara med.

Härligt inte sant?
Så vad väntar vi på?
Inte vi jag!!

Nu kör vi!!

(Kör ingen ranking om ni trodde det utan tar som dom är helt enkelt)
(Alla bilder är klickbara för lite större format)

 

 Argus - Boldly Stride The Doomed
Ser lite ut som en konstig målning/tavla. Jag gillar det!

 Black Majesty - In Your Honour
Ser ut som omslaget på en as cool tecknad serie som jag absolut skulle följa om den fanns.
Gillar skarp att den är svartvit också!

 Decadence - Where Do Broken Hearts Go
Lite löv och ett naket bröst, jo jag tackar ja.
Färgerna känns lite lagom höstiga.

 Duff Mckagan´s Loaded - The Taking
Bondage är faktiskt min första tanke som poppar upp.
Anspelar lite på skräcktemat med? nä, nu vart jag förvirrad.

 Enbound - And She Says Gold
Skulle inte vara fel och ha denna som prydnad här hemma, då i äkta guld så klart.

 Falconer - Armod
Omslaget till en folksaga?
Skulle kunna lika gärna vara det.

 Imperia - Secret Passion
Lite lätt sagolikt och en snygg tjej på en gunga, ja ibland krävs det inte mycket.

 Imperial State Electric - In Concert
Jag redan såld på namnet på gruppen samt Nicke Andersson.
Det räcker för mig.

 Impious - Death Domination
Fan, denna skulle man ha som en fet tavla, jag skulle gå sönder om en sådan finns!

 In Flames - Deliver Us
Denna får mig att tänka på Resident Evil, ja det får fan räcka för denna!

 In Flames - Sounds Of A Playground Fading
Se ovan.

 Loudblast - Frozen Moments Between Life And Death
Älskar detta omslag utan att riktigt veta varför, det är något speciellt med figurerna på det.
Undrar vad?

 Marduk - Irondawn
Ja, jag är svag för krig.
What else is new?

 Morbid Angel - Illud Divinum Insanus
Vad föreställer detta egentligen?
Ingen anning men snyggt är det i alla fall.

 Morbid Angel - Nevermore
Misfits är det första som jag tänker på här.
Sen kommer Egypten.

 Poison - Double Dose Ultimate Hits
Röda läppar och cleavage, som kille står det i lagboken att jag måste gilla detta.
Och det gör jag!

 Prey - Heal Me
Fatta och kunna skicka brev med detta uber coola sigill i vax på.

 Queensryche - Dedicated To Chaos
Men detta är ju lysande, ett kollage i deras "logga".
Underbart!

 Saxon - Call To Arms
Uncle Sam Wants You tänker jag på, fast mer Saxon...
Hoppas ni fattar?!

 Sister - Hated
Lite skräck tema igen och jag föll som en fura!!

Hoppas du gillade denna och om du kommenterar duktigt så blir jag glad.

Vilken/Vilka var din favorit denna gång?

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Viola Vamp

Sjukt roliga, de här inläggen. Denna gång gillade jag Imperia och Poisons omslag bäst.

2011-08-25 @ 20:18:42
URL: http://blogg.amelia.se/violavamp
Postat av: ztizze

Poison & Saxon såklart. Trevlig helg & kapsyl av !

2011-08-26 @ 06:42:59
URL: http://ztizze.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

Gillar Loaded's cover! Najs :)



Tack ska han ha ;D Finns at köpa bland mina andra tavlor ;)

2011-08-26 @ 11:18:57
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Clementina

In Flames - Sounds Of A Playground Fading, gillade jag bäst.

2011-08-26 @ 13:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn