src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

I'm The One...

 


Antar och utgår att ni inte vill höra hur min jobb dag varit idag?
Undan jag tänkte ännu en gång rikta mitt fokus till min blogg och tiden jag aldrig verkar hitta för den.
Det är absolut inte bra, har massor att skriva om men hittar inte tiden för det då man efter en arbetsdag ofta är lite hungrig och har gärna något annat för sig liksom?!

Hur i helvete gör ni andra?
Lär mig!
Visa mig!
För jag vill veta!

Därför jag ofta håller mig nu lite kort i detta inlägg för jag inte känner att jag hinner på samma sätt, och sen vet jag inte om ni verkligen tycker det är så intressant läsning heller?

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: ztizze

Man är inte direkt sugen att sitta vid datorn efter en arbetsdag.. min blogg uppdateras inte heller så ofta som jag önskar. Man orkar helt enkelt inte. Cheers !

2011-08-02 @ 19:39:55
URL: http://ztizze.blogg.se/
Postat av: Mary

Jag har också bloggtorka, nu vill man ju vara ute i solen när man kan! :-)

2011-08-02 @ 20:08:27
URL: http://maryraven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn