src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Judas...



Som ni säkert ser och har listat ut så är detta Fredagstema lite mer av den udda sorten.
Denna mix av låt och videos är helt underbar, och även stänk av humor hittas och det gillar jag verkligen!
Mer sådant här åt folket!!

Så nu återstår bara att för mig som vanligt önska er en trevlig Fredag och ta det lugnt där ute i dimman så kanske vi ses framåt kvällen/natten.
Idag är jag också glad för jag har min underbara Kevin vid min sida igen.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Liie

hoppas ni har det mysigt du och kevin :)

2011-08-27 @ 00:52:41
URL: http://liie.se
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack vännen =)



hmm ja jag var nog ganska ledsen då..de där togs under semestern...katterna var sjuka stugresa inställd det var en massa strul med företaget + lite annat så jag såg nog verkligen ut som jag mådde.



Hur mår du denna lördag då?

kram!

2011-08-27 @ 10:16:26
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn