src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Touch The Sun...

 

Torsdagen avklarad och bara en dag kvar på denna vecka som varit lite väl seg och lång tycker jag.
Vet inte vad det kan bero på men det kan ju vara allt från lite dålig sömn till vad fan som helst egentligen?!
Men pigg och uppåt är man än då, ja till viss del iaf.

Hoppas nu att tidigare nämn strul löser sig så mina pengar rammlar in som planerat, vore mycket skönt.
Energi ska absolut läggas åt det hållet, samt att jag ska fan ta tag i att ringa och kolla lite med mitt nya väntande jobb som bör vara på G.

Mycket att göra samt lite tid är något som ständigt tycks kasta en ondskefull skugga över mig nu.
Men man ska inte kalaga för vi har en underbar sommar och fint väder!!

Får nog avsluta med en fråga till er läsare, om ni fick välja.
Vad skulle ni vilja se här näst inom en snar framtid?

Coverama eller Chicks Of Metal?

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: ja visst äre! tack :D

2011-08-04 @ 18:34:26
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn