src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Ceremonial Execution...

 

När jag läste detta inlägg hos Viola Vamp var jag så glad och kommenterade hennes blogg med följande:
"Åhhh, ceremonial execution!
Nu vart jag lite kär (i skivan alltså). :)

Måste kolla efter den… först hemma sen vidare.
Bra skit och ge din kille ett hångel för den skivan från mig
"

Sagt och gjort så kolla jag här hemma och hitta denna underbara Ceremonial Execution skiva!

Alla som har den förtjänar hångel, och kanske jag ska hänga den runt halsen och invänta resultat!
Borde väl funka?

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Viola Vamp

Ha ha! :D Läste du mitt svar på kommentaren? I den stod det hursomhelst att en av min mans polare har spelat i bandet. :) Vi var på hans bröllop nere i Väderstad i somras. :)

2011-02-17 @ 21:47:04
URL: http://blogg.amelia.se/violavamp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn