src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Constantines Sword...

 

Idag är tanken att Kevin och jag ska gå på bio, och det är ju då perfekt att man vann Mary Ravens tävling!
Åter igen stort tack!
Trassel i 3D blir det troligen som vi ska se, kommer ha obligatoriska läsken och popcorn samt efteråt så planeras Mc Donalds besök.

Gårdagen mös vi med chips, dipp och fanta (Fan Ta) och så såg vi också How To Train A Dragon, den var bra eller överförväntan. Rekomenderas.
När Kevin lagt sig satte jag mig vid datorn igen för att spela lite poker på Pokerstars, och det gick ungefär plus minus så man får vara nöjd(?).

Var rätt seg så det var en ganska tidig kväll, men det brukar det ofta bli när Kevin är här för att orka med dom tidiga starterna.

Sen sitter jag och funderar på när kommentarena på bloggen ska rammla in med tanke på att jag brände av sex inlägg igår, samt dom första svaren på Frågestunden.
Men jag kör ändå på i samma fart och låter det vara...
...Ska och vill inte klaga för mycket.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: T R O L L K V I N N A | Linnéa Johansson

SV: Hahah, ja. Det är nog bara att göra det :)

2011-02-26 @ 12:28:12
URL: http://trollkvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn