src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Deicide´s Album Trailer...

 

Som ni redan känner till så kommer ju Deicide ut snart med sitt nya album "To Hell With God", nu bjuder jag på en intervju med Glen Benton som han gjorde den 21 - 23 Januari för "Full Metal Jackie" radioprogram.
Givetviss kommer också album trailern också.



Deicide - To Hell With God (Album Trailer)

Detta får mig så klart bara att längta efter albumet ännu mer.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Benton

Anledningen till att jag heter Benton idag.

Så jävla grymt va !!!

2011-02-09 @ 19:38:03
Postat av: Den Lekande Människan

sv: Japp, jag hör av mig när jag kollat rullen. Själv såg jag nyligen en annan film med serieanknytning "Comic Book Villains" - har du sett den? Handlar om serier men egentligen mer om fanatiskt samlande.

2011-02-09 @ 19:52:38
URL: http://www.denlekandemanniskan.com
Postat av: Annely

SV: Där ser man, hoppas du fortsätter kolla hennes blogg nu när den dragit igång på allvar. Bruden är grym helt enkelt ;)



Tack så mycket, dina ord uppskattas :)

2011-02-09 @ 20:10:45
URL: http://ereshkigal.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn