src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Megadeth: Another Time, A Different Place...

 

Megadeth
: Another Time, A Different Place är en fotobok av Bill Hale boken innehåller kinetiska bilder som dokumenterar de första dagarna av ett band som krediteras med att skapat thrash metal rörelsen som skakade 80-talet och reflekteras än i dag.

Den kommer också att innehålla ett förord av Megadeth´s Dave Mustaine och ett förord av bandets basist, David Ellefson.
Ytterligare text kommer att tillhandahållas av Bob Nalbandian, värd för Shockwaves/HardRadio.

Kanske vore nått att ögna igenom.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Jag har fått en idé till din blogg-jag saknar en inredningsblogg för oss rockers. Det kanske kunde vara en kul idé-om du är road av inredning vill säga.

2011-02-12 @ 09:43:45
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Jamie

Jag tror inte man hittar en 32" tv med inbyggd DVD och digital-tv mottagare för 2600kr. Jag har inte hittat någon 26" billigare men jag kan ha fel.

2011-02-12 @ 10:59:00
URL: http://maryrotten.blogg.se/
Postat av: Niklas

SV: Tackar!



Skön blogg, btw! Kände bara till Dave Mustaines självbiografi sedan tidigare, nu blev det helt plötsligt två Megadeth-relaterade böcker man är sugen på att införskaffa. =)

2011-02-12 @ 12:20:17
URL: http://outerheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn