src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Stockholms Stolthet...

 

Nu undrar ni säkert vad denna halsduk gör i inlägget?
Det är ingen hemlighet att jag håller på Djurgården, och just denna halsduk vill jag ha men den har varit borta en tid från deras shop.
Idag såg jag att den fanns så nu är det hög tid att beställa den!

Det vart förövrigt en liten tur för mig och Kevin ner till stan en sväng, där gick vi omkring och kolla runt lite för att avsluta med att äta en bit mat.
Var helt okej avbrott från den lite trista vardagen, och idag är det Tjeckien - Sverige det är ju LG Hockey Games!

Det blir nog en bra dag och schema skulle jag tro.
"Just ja, jag skulle blogga och inte surfa runt på massa annat!" släpptes nyss på min Facebook profil.

Så ja, nu har jag tappat tråden totalt, så kan det vara!
Gött mos! (eller hur era galna Göteborgare?)

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Annely

Jag visste faktiskt inte att du höll på Djurgårn, själv håller jag ju självklart på Lule Hockey ;) Däremot i fotboll är jag obotlig djurgårdare även jag!

2011-02-11 @ 05:42:14
URL: http://ereshkigal.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn