src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Banner Of Blasphemy...

 

Söndagen var riktigt nice för mig och Kevin, vi slappade och kolla på film samt käka pizza, en ganska perfekt Söndag om du frågar mig.
Måndagen kommer jag ägna åt att igen fokusera så gått det går på mina mål som jag hoppas kunna nå inom kort, för en förändring måste och ska ske.

Ja, känner mig lite lost och seg måste jag säga och fantasin för dessa inlägg är lite låg just nu, måste försöka hitta mig själv snart.
Undrar bara vart jag la mig?

Nä, kära läsare.
I brist på annat så får fan detta duga.
Tack!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Zolyra

Det duger alldeles utmärkt serru :)

Min söndag var en vecka lång (i min värld), är inget stort fan av att sitta inlåst i en bil timma efter timma. Film och pizza låter fan så mycket bättre!

2011-02-28 @ 13:49:48
URL: http://zolyra.blogg.se/
Postat av: Mattias

"Banner of Blasphemy" var den första låten jag hörde med Agathodaimon, på underbara samlingen "10 Years Nuclear Blast".

2011-02-28 @ 14:41:21
URL: http://tboj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn