src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Zolyra - Back From The Dead...

 

2009-02-04 Startade hon sin blogg.
2009-12-15 Fick hon paket från Hårdrockstomten.
2009-12-19 Får hon vara med i den då avslutande delen av "Chicks Of Metal"
2009-12-20 Tackar hon för detta.
2010-01-15 Tystnar bloggen och ett stort hål av saknad fyller mitt hjärta.

2011-02-24 vaknar den till liv igen och tar sina första staplande steg igen, en glimt av hopp och tro väcks i mitt hjärta.

Jag har inte glömt dig!!!

Hennes ord:
"Armar och ben sitter kvar där de satt för ett år sedan, är lika förbannat bitter över kyla och snö som då och kommer antagligen skriva lika meningslösa inlägg fyllda av ordbajseri som förr. Med andra ord finns det alltså ingen drastisk förändring att finna." slår mitt sinne.

Trodde inte det var sant först när jag klickade in och läste att hon faktiskt är tillbaka.

"Kanske suget försvinner lika snabbt igen men till dess öppnar jag dörrarna till Zolyra's virriga lilla vardag igen."
Får inte hända! (Att hennes sug försvinner alltså)

Där med ber jag er alla mina läsare att besöka samt kommentera hennes blogg så hon känner sig mer än välkommen in i denna annars så kalla och otäcka värld.
Hälsa gärna från mig med.

Bloggen hittar ni här!

Välkommen tillbaka underbara Zolyra!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Zolyra

Jag tackar ödmjukast bäste Grimgoth!

Än så länge känns det bra att vara tillbaka om än lite ringrostigt. Dessutom känns det ju extra roligt när man får ett sådant här fint inlägg tillägnat sig :)

Återigen, tack!

2011-02-28 @ 22:07:05
URL: http://zolyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn