src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Aktuellt.nu...

 

Välkommen till Aktuellt.nu! Jag har haft en idé ganska länge och ska försöka nu att förverkliga den. Tillsammans med er kan vi skapa en unik webbplats med lite annorlunda nyheter. Tanken är att vi ska publicera nyheter om nya produkter som är heta just nu, om händelser runt oss, dela med oss av erfarenheter kring företag vi är kunder hos mm. Aktuella erbjudanden från företag, där du och jag kan spara pengar på våra inköp. Vi har över 100 000 människor i vårt nätverk som kommer att ta del av nyheter vi publicerar.

Så lyder beskrivningen för Aktuellt.nu som är en grym nyhets sida med både humor och matnyttiga nyheter, allt i från "Kommunikations problem i nyhetsmorgon" till "Ett nytt dödsfall av svininfluensan i Sverige".

Gör som jag!
Läs Aktuellt.nu

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: ROCKAHOLIC

sv; ja lite besviken på dom blev man kanske, men jag tycker ändå att dom har några riktigt betydelsefulla låtar så därför valde jag dom också! i like it

2011-01-04 @ 15:32:46
URL: http://rockaholiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn