src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Ascension...

"I've come for you all !!"
 

Oj, vad kan man säga om min gårdag?
Det undrar jag med!

Den tillbringades i hemmets lugna vrå (det snöa ute också) med lite film och mat.
Det låter kanske trist men det var det inte, senare på kvällen satt jag en del vid datorn och kolla över intressanta mail (ja jag får såna).
Framtiden ser lite ljusare ut nu med tanke på det som troligen kommer hända här på bloggen, vad exakt får ni vänta med och se.

Som jag skrev igår:
"Exakt vad kan jag inte eller snarare inte vill gå in på så klart innan allt är 100% klart.

På så sätt om allt går i stöpet så ser jag inte sen ut som idiot som säger: "Hey, look at me and whats happening", för ni vet ju att tomma tunnor skrammlar mest?
Sådan är inte jag.
"

Och ännu en gång får jag nog svälja mina ord som uttalades i mörkret under min bloggpaus ""Detta får nog bli mitt sista år i bloggen".

I kväll får jag nog härligt inspirerande besök här hemma som kommer kolla på film med mig samt diskutera en hel del som vanligt, ser jag fram i mot och hoppas det blir av.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

vadå "titta på den här bilden"? :)

2011-01-05 @ 13:51:45
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Diva Satanica

japp inte får du sluta blogga juh ..

Vem ska man då snoka runt hos? =)

2011-01-05 @ 16:37:12
URL: http://divasatanica.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn