src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Ene Kelt...

 

Ja då var Fredagen här igen och det är väldigt skönt, gårdagen var bara lugn och Kevin och jag spela lite igen och bara hade det bra.

I morse upptäckte han att han hade ett litet hål i sina tjocka brallor, och jag sa då till han att han skulle vara lite försiktig så det inte vart värre.
Kevin: - "Men jag åker på hård is ju"
Jag: - "Ja men du kanske inte ska göra det då?"
Kevin: - "Ja, men jag och **** leker ju och då lyder jag honom" "annars säger han att jag är en fegis, och det är jag ju inte"

Vet inte vem som vann den diskutionen men den var rolig i alla fall.

Igår skrev en polare till mig på Facebook följande:
"Tänk om en skurk skulle heta "Bove" o alla kriminella och otrevliga kallas "Dummisar".
Och jag skrev:
"Dummisar" är ett bra uttryck, det kör Kevin med då och då."

Så vilket är du?
En snällis eller en dummis?

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag är helt klart en snällis, men ibland är jag nog så snäll så att jag är dum...

Vad ska jag kalla det? ;-)=



En riktigt härlig helgbild du har hittat!!!

Hoppas du får en riktigt kul helg!

2011-01-21 @ 11:00:06
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Sv. Du kan få "ärva" Godhate & Throneaeon tishorna om du vill och har size Medium. :)



Jag är ju kontorsråtta sedan mer äntre år, passar inte riktigt med tishor med uppochnedvända (rättvända) kors på ryggen, så de kommer troligtvis samla damm i lådan hemma.



Gillar Godhate, och framförallt bandet från tiden som Throneaeon. \m/

2011-01-21 @ 11:54:38
URL: http://kreem.blogg.se/
Postat av: Fred

En dum snällis kanske...

2011-01-21 @ 15:28:24
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: Viola Vamp

En coolis.

2011-01-21 @ 16:43:45
URL: http://blogg,amelia.se/violavamp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn