src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Viola Vamp...

Mitt välkända "Fredagstema" får ge vika för att fortsätta gästbloggandet här i ära till mitt två års jubileum.
Denna människa har jag sett ett par gånger ute i bloggvärlden och långt efter det insett också att jag faktiskt pratat och träffat människan i fråga, tänkte väl att jag kände igen henne långt där inne efter att kollat på bilder på henne i hennes blogg.

Humor och spontanitet uppmixat med en slev allvar så blandar hon skulle jag säga, bloggen som hon ligger bakom verkar dessutom framgångsrik(?).

Hur som helst var det roligt att läsa vad hon hade att säga om mig, senast jag hörde att någon var lite rädd för mig var i samband med en fest som jag var på nyligen.

Låt mig presentera: Viola Vamp
(I morgon kommer nästa gästbloggare)


 

Som tidigare Norrköpingsbo har skådat Grimgoth ganska många gånger.
Dels har jag sett honom ute i den östgötska verkligheten, men också på diverse hårdrocksklubbar.
Alltid med allvarlig min och skarp blick, med en öl i hand och en (miljon) brud(ar) i blick samt under arm.
I ärlighetens namn har jag varit lite skraj för honom, åtminstone i yngre år.
Fördomsfullt tänkt: ”Jaha, där har vi ett stycke satanism!”.

En tid senare talades vi dock vid på en av de där klubbarna och människan upplevdes som allt annat än demonisk. Samtidigt uppfattas under berusning de flesta som charmerande, så helt omvänd var jag inte.

Via en gemensam väns kommentarsfält fick jag långt senare upp ögonen för hans blogg. Grimgoth. Gott-gotti-Grimgoth? Nej förlåt, den var djävulskt dålig.

Via bloggen öppnade han upp en helt ny sida av sig själv.
Fram steg en intressant person med initiativförmåga, fantasirikedom och målmedvetenhet.
Sedan den dagen har jag följt hans blogg och totalt ändrat uppfattning.

Det är banne mig därför en ära att få gästblogga just idag.

Gastronomiska grattis på 2-års dagen, Grimgoth!

/Viola Vamp

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Den Lekande Människan

Ha ha - coolt skrivet Viola Vamp!

"Ett stycke satanism" var en pärla!

2011-01-30 @ 18:26:11
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn