src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Bittersweet Symphony...

 

Helgen var underbar och äntligen fick jag ha/träffa Kevin igen.
Det var underbart efter som vi inte setts på ett bra tag, sen att vädret inte varit det bästa är en annan femma men vi har sysselsatts oss ändå faktiskt och myst med godis, chips och film typ.
Söndagen bjöd på lite finnare väder så då vart det en sväng till parken.
Men helgen gick allt för fort och så fort han lämna min sida vart det tomt och tyst.

Måndagen har bjudit på regn och åter regn, det har inte ökat arbetslusten och den övriga lusten heller bör påpekas.
Men det är bara bita i hop och köra vidare antar jag.

Nä nu ska jag laga mat och slappa!!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn