src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Bow Down...

 

Då är Onsdagen här och där med har halva veckan gott, hade inte så mycket arbetslust idag om jag ska vara ärlig och det ska jag väl vara?
Men dagen gick hyffsad fort ändå måste jag säga och det är ju alltid positivt.

Det är rätt rogivande att gå omkring och jobba ute och låta sinnet och tankarna vandra, det var exakt det jag gjorde också.
Kommer inte i håg allt jag tänk och funderat på men det var ändå värt att nämna samt att det var rogivande som sagt!

Allt funkar som det bör och flyter på där efter, fick tillbaka ett papper idag som jag lämnat på Arbetsförmedlingen för att få mina pengar som jag ska, men det visade sig att jag skrivit fel månad på ett ställe så nu måste jag lämna in pappret igen samt så får jag säkert vänta lite extra på pengarna.
Jag som lämnade in lite tidigare denna gången för att slippa det, det är SÅ typiskt.

Kan avslöja att det var mycket sklnt att få komma hem idag faktiskt, det har som sagt inte varit min dag idag!
Dock tyckte jag att Onsdags ölen gick lite väl fort ner, kanske man tar en till?

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn