src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Dangerous...


Det var en mycket seg Tisdag att slå ihjäl på jobbet idag och det började redan när klockan ringde i morse.
Med den starten så brukar det inte gå så bra, men nu är den över och det känns skönt.
Även om det bara är Onsdag i morgon så börjar jag se fram i mot helgen och det är väl bra att ha något mål som man längtar till.
Kevin kommer hit så det kommer så klart bli extra kul, får se vad vi ska hitta på men några spännande äventyr som vanligt lär det väl bli kan jag tänka mig.

Finns väl egentligen inte så mycket mer att berätta förutom allt känns bättre och jag har det bra och trivs ganska bra med livet just nu helt enkelt!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: ztizze

Om allt stämmer med jobb och jag tar mig ner till skogsröjet så ska vi ta en kapsyl av :)

2011-07-26 @ 17:31:34
URL: http://ztizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn