src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Earn The Crown...

 

När man sitter hemma hos mig så ser man många ting i hyllor och annat.
Även jag blir förvånad för mina nya upptäcker, men det kanske är för jag bor här?
Hur som helst så har jag hittat/fått nya saker i mina samlingar här hemma.

Detta inlägg kommer handla om det så klart.

 Ett metal Ettan dos lock.
Mycket fint och härligt.

 En Jack Daniels plåtlåda.
Insidan har plats för en flaska och två glas, dock är den tom.
Men lika fin är den för det!

 Colossus skickade hem denna skiva till mig.
Tack ska ni ha!!

 Ett stycka Sweden Rock Festival vin har jag också fått hemskickat.
Spännande värre!!

 Köpte I - Between Two Worlds.
Den är jäkla bra!!

 Morbid Angel - Heretic är inte så jäkla dum heller.

 Demonaz - March Of The Norse, vissa skivor kan man bara inte motstå att köpa!

 Sist men inte minst, lite nya tröjor från Rockmerch.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Samlare, precis som jag...

Gillar coola Tee´s, precis sopm jag... :-)

sv:

Skål! :-D

2011-07-10 @ 19:41:42
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn

svar: Tack! Kul att du fortfarande kikar in! :)

2011-07-11 @ 00:02:08
URL: http://sheriilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn