src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Human-Compost...

 

Då har den nya veckan börjar och redan är Tisdagen här, känns skönt faktiskt.
Andra veckan på jobbet också.
Funkar och känns bra, får se om det håller i sig, men det tror jag!

Vad händer annars?
Inte så mycket faktiskt, känner att jag har ont om både tid och inspiration till bloggen.
Men hoppas att det ändrar på sig.
Men det är ju sommar så kanske det inte gör något då?
Vem sitter inne i solen och läser bloggar liksom?? :)

Tänkte hålla mig lite kort för jag har en del att göra idag precis som igår, då var det handka och andra "måsten" uppdrag.
Idag blir det lite lugnare men som sagt så känns det som jag inte riktigt hinner med att sitta här vid datorn.

Hoppas att ni förstår och står ut med min mina kära läsare!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Annely

SV: jodå, det var värt att jobba. Hade jag inte gjort det så hade jag ju inte alls kunnat fara dit :)

2011-07-12 @ 18:23:40
URL: http://ereshkigal.webblogg.se/
Postat av: ztizze

Håller fullständigt med dig, på sommaren ska bloggen "gå i stå" alt på halvfart ! Rock On !

2011-07-13 @ 17:29:26
URL: http://ztizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn