src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Kick Out the Jams...

 

Igår var det en riktigt tråkig dag, som ni vet började den med att jag inte hade några tv kanaler (förutom dom analoga) och inget internet, så vad hittar man på då?

Jag glodde på film och tog det lugnt bara, det var rätt skönt men ändå fanns tråk känslan i kroppen och den har funnits där ett tag.
Inspiration och annat är som bortblåst, känner ta mig fan inte för något längre!
Bara går där som en livlös robot!

Vädret idag är väl inte det bästa heller, halv mulet och jävligt och så Söndag på det.
Jag som trodde att det var igår, ja det kändes lite så att jag hade Söndags ångesten på en Lördag, ja ni hör ju hur sjukt det låter?!

Hur som helst blir det ganska lungt idag med skulle jag tro, bara vara och glo på film eller liknande?
Det blir nog bra som fan!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Majje

Tur att jag förgyllde din eftermiddag då. Haha!

2011-07-24 @ 23:28:12
Postat av: Grimgoth

Majje:

Så sant som det är sagt!!

2011-07-25 @ 17:14:52
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn