src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Svar På Era Frågor...

 

Som ni kanske minns så gav jag er läsare chansen att ställa lite frågor eller bara komma med funderingar.
Det vart inte så många frågor men det vart en del och man får väl vara glad för det lilla som flickan sa.

CrimsonAnna
Hur skulle ditt drömband se ut?
Ett Grimgoth all stars.

Svar:
Ger samma svar som jag gjorde när jag var med i "Blogg i fokus" hos Metalyze:
Sång: Ronnie James Dio
Backup sång: Jim Morrison
Bas: Cliff Burton (vill ha Lemmy Kilmister där med, två bas funkar, han får också sjunga lite om han vill)
Gitarr: Jimi Hendrix
Andra gitarr: Steve Clark
Trummor: Nicko McBrain eller Micki Dee eller Matte Modin, varför inte Nicke Andersson?

Hur som helst, du/ni märker att alla förutom trummisarna (och en bassist) döda och legender som dog allt för unga, där med skulle jag återuppliva dom och göra välden en stor tjänst.

Zombie
Jag har en fråga! Säkert en dum fråga för det går väl att hitta svaret någonstans här, men jag orkar inte leta så what the heck :)
Vem är Kevin? Är det en vän eller en son?

Svar:
Kevin är min sexåriga son och vän kan man väl säga.
Han och våra äventyr och liknande har figurerat i denna blogg sedan start give or take.
Ännu en gång märker man nackdelen med blogg, det spelar ingen roll hur många gånger man berättar en sak, det finns alltid folk som missar det.

Men nu vet du (och förhoppningsvis några till) vem denna "mystiska" Kevin är.

Erik:
Har läst din blogg ganska länge nu.
Så här kommer några frågor som jag hoppas du ska kunna besvara.

Vad tror du det är som gjort att du har så stor blogg som du har idag?
Svar:
Oj, vilken fråga!
Jag vet inte, men jag har alltid kommenterat i höggrad på andra bloggar, registrerat bloggen på massa ställen så man hörs och syns, sen att jag håller en bra och rak linje med mycket uppdateringar tror jag kan vara en anledning också.
Sen skulle jag inte säga "stor" för vill att den ska vara ännu större men givetvis är jag nöjd där vi är idag.
Hade jag vetat vad en blogg kunde ge mig så som jag vet idag skulle jag börjat mycket tidigare!!
Sen att bloggen skulle bli en "nyhets blogg" har växt fram genom åren skulle jag tro, det var nog inte tänkt så från början??

Vad är roligast att blogga om?
Spontant allt, men det är så, men sen är det alltid roligt att göra Tävlingar, Specialinlägg, Coverama och Chicks Of Metal. När jag får tänka till lite extra helt enkelt.
Roligast är dock när man får bra/roliga/positiva kommentarer eller inlägg av andra bloggare (och de utan)... då får man verkligen ett kvitto på att man verkligen gör något bra.

Vad har du för planer i framtiden?
(Med bloggen eller liknande?)
Svårt att säga, men jag ska köra på som jag alltid gjort tror jag, dock är jag lite missnöjd nu då jag inte hinner med eller känner för bloggen på samma sätt efter som man fått jobb och annat runt omkring sig som äter upp tiden.
Sen håller jag på och kollar samt spånar på ett nytt projekt, vi får se hur allt löser sig så klart.
Men än har ni inte fått det sista ordet från mig (som det känns just nu) det kan jag garantera er.
Framtiden får utvisa vart jag och bloggen samt andra planer hamnar.

Konsert/Festival planer?
Närmaste festivalen som är inplanerad är Skogsröjet och det ska verkligen bli spännande, då andra år har jag varit på väg men käppar i hjulet har satt stopp. Det blir min första gång om jag nu kommer iväg i år.
Sen är jag sugen på Motörhead i Örebro i December också. 
Men det kommer säkert saker i mellan som man kommer gå på, både lokalt eller liknande.
Lovar att rapportera om allt efter bästa förmåga så håll ögonen öppna helt enkelt!!

Tack för era frågor och funderingar!
Alltid lika skoj!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Bra svar på frågorna-kul att vi har problem med samma kategori vad gäller all stars-band (dvs. basen)



Jag har en fråga angående din fråga-när du undrar vad är mitt smeknamn-är det vad jag kallas eller var det kommer ifrån.

2011-07-17 @ 09:37:24
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Emmelist

Jag får hoppas jag får biljetter då! Kommer bli grymt!!

2011-07-17 @ 13:20:50
URL: http://Www.emmelist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn