src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

These Are the Times...

"These are the times we find out who we really are
This will be when a true friend stands at your side
Someone like me who wants to
Believe in the days of high times and innocence
Drawing the lines and shouting back to the night
"

 

Så där ja!
Nu ska jag minsan berätta om min gårdag för er.

Det hela började utanför "Munken In The Park" med soft häng på gräset med gott sällskap och två öl.
Givetvis träffa man en del "kändisar" som man bytte några ord med och liknande.
Efter bra tag kom yttligare en vän till plats, nu var den dynamiska trion för kvällen komplett.

Mingel,Snack och öl bjöds det på så klart.
Sen hände det... Sahara Hotnights klev på scenen, en vänlig själ tipsa mig om att kolla in trummisen i bandet.
Det ångrar jag inte, vilken tjej!

Josephine Forsman du är GRYM, att du sedan lirade i high heels gjorde mig ännu svagare än förut.











Hur som helst mitt i allt detta hade jag nu suttit ett tag med sällskapet samt en mycket trevlig och snygg tjej och snackat.
Det var mycket skojigt, och minns inte allt vi diskuterade och skrattade åt men vad gör det?

När allt stängde och vi fick gå vidare så hamnade vi på Harrys av alla ställen, fråga inte hur det gick till för jag bara gick med.
Mingla och kolla läget så som man brukligen gör när man kommer till ett nytt ställe, det är även då jag går fram till kvällens DJ och önskar något med Iron Maiden.
(Undrar om han spelade den låten sen som han lovade?!)

Sen ställde jag mig utanför det lilla dansgolvet och kolla på det dansande folket, det var då någon ryckte tag i mig och döm av min förvåning när det var den där tjejen.
Hon räddade mig från "Dansbands träsket" som skrålade från högtalarna som hon så fint uttryckte det hela.

Vi satte oss på uteplatsens trapp och diskuterade och umgicks mera.
Polaren min kom och gick under tiden då han mingla och snacka med folk så som bara han kan.

Även här vart klockan för mycket så vi var tvungna och gå hemmåt, eftersom hon då skulle åt mitt håll följde jag med henne på vägen, givetvis följde då min polare med och vi sa "hej då" medan han väntade på sin skjuts hem.

På vägen stannade hon snabbt och plockade några blommor, jag i frågastatte inte det hela eller tänkte vidare på det för den delen heller.
På vägen gjorde hon klart väldig många gånger att "Jag sover hos mig, och du hos dig".
Var på mitt svar alltid vart "Det är lugnt och jag hörde dig den första gången" med ett gott skratt.
Och jag hade inte räknat med annat heller, så det var nog bara en "säkerhets" fråga eller liknande(?).

Väl framme vid hennes port så fick jag ett "Hej då" med kram och puss på kinden.
Det var också då hon gav mig blommorna.

Vi tacka varandra för en trevlig kväll helt enkelt utan några som helst "strings attached".
Och så sägs det att vi killar bara vill "ligga" hela tiden?.

Men för att avsluta inlägget som ni redan kanske räknat ut så var det en mycket underbar och trevlig kväll!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Clementina

Hihi,,,,,det låter som en saga detta. :)

2011-07-10 @ 16:06:29
Postat av: Mary

Låter underbar kväll! :-D

2011-07-10 @ 18:52:16
URL: http://maryraven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn