src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

House Of The Setting Sun...

 

Man behöver inte vara ett geni för att kanske lista ut att det varit en del turbulens kring mig och mitt liv, en hel del händer fort och mycket på en gång, den välkända ketchup effekten om du så vill.
Men jag har inte tänkt eller kännt efter riktigt efter som det även varit en del festligheter omkring mig också.

Men nu tror jag att jag kommit lite till ro så klart, nu vankas nytt spännande jobb i två månader.
Där med hoppas jag allt runt detta löser sig med allt vad det kan innebära, efter det kommer jag kunna förhoppningviss hoppa vidare till ett annat nytt spännande jobb.
Så från inga jobb till två på mycket kort tid, hur vi löser allt?
Men jag tvivlar inte på att pusselbitarna faller på plats efter hand.

Allt detta känns skönt och man kan nu lägga om fokus på detta spännande äventyr.
Sen har jag en del spännande saker i min bakfika och ärm som ligger och väntar och jäser tills tiden är mer rätt för det, gäller att vara förberedd inför både väntande och oväntade saker.

Det känns rätt och okej även om jag inte är max i kanske inspiration och energi, men gäller bara att se framåt nu och köra på.
Jag har en tidens att landa på fötterna och resa mig upp igen efter allt.

Har något kul och kanske oväntat hänt dig den senaste tiden?

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn